Hoe moeders de wereld ontdekten van Hero Baby
Bereik (aanstaande) moeders voor de wereld van Hero Baby. Dat was de opdracht voor een leadcampagne van Mint Marketing. De wereld van Hero Baby is gericht op (aanstaande) moeders die zich in kunnen schrijven voor een spaarprogramma.
Het concept
Direct bij de inschrijving op de Wereld van Hero Baby staan gratis punten en een welkomstbox klaar. De punten uit het spaarprogramma zijn in te wisselen voor aantrekkelijke producten, zoals nachtlampjes, besteksets, speelgoed of babyfoons. Bij de zogeheten Milestone Cards krijgt de moeder nog eens extra voordeel. Kortom, een mooi spaarprogramma waar iedere (aanstaande) moeder wel aan mee wil doen.
De leadcampagne van Mint Marketing
In 6 maanden tijd hebben wij samen met onze partners het spaarprogramma gevoed met inschrijvingen. Dat is gelukt met onze strategie waarin we multichannel, via verschillende kanalen, hebben gewerkt om de moeders te bereiken. Denk hierbij aan gepersonaliseerde e-mailnieuwsbrieven, bannering op websites, inzetten van social media en advertenties in magazines. In de nieuwsbrieven staan leuke tips en weetjes over de zwangerschap of de baby.
Het resultaat
We bereikten met onze leadcampagne maar liefst 12.500 inschrijvingen voor de e-mailnieuwsbrief. Met onze partners gaan we ook in 2021 nieuwe inschrijvingen voor de Wereld van Hero Baby genereren.