Skip to main content

Hoe moeders de wereld ontdekten van Hero Baby

Bereik (aanstaande) moeders voor de wereld van Hero Baby. Dat was de opdracht voor een leadcampagne van Mint Marketing. De wereld van Hero Baby is gericht op (aanstaande) moeders die zich in kunnen schrijven voor een spaarprogramma.

Het concept

Direct tijdens registratie voor de World of Hero Baby, staan ​​gratis punten en een welkomstbox klaar. De punten uit het spaarprogramma kunnen worden ingewisseld voor aantrekkelijke producten, zoals nachtlampjes, besteksets, speelgoed of babyfoons. Met de zogenaamde Milestone Cards krijgt de moeder extra voordeel. Kortom, een leuk spaarprogramma waar elke (aanstaande) moeder aan mee zou willen doen.

HeroBaby StapindewereldvanHeroBaby 943ead4c

De leadcampagne van Mint Marketing

In 6 maanden tijd hebben wij samen met onze partners het spaarprogramma gevoed met inschrijvingen. Dat is gelukt met onze strategie waarin we multichannel, via verschillende kanalen, hebben gewerkt om de moeders te bereiken. Denk hierbij aan gepersonaliseerde e-mailnieuwsbrieven, bannering op websites, inzetten van social media en advertenties in magazines. In de nieuwsbrieven staan leuke tips en weetjes over de zwangerschap of de baby.

Het resultaat

We bereikten met onze leadcampagne maar liefst 12.500 inschrijvingen voor de e-mailnieuwsbrief.