consumenten adressen

Mint Marketing heeft een aantal bestanden in listmanagement. Met deze bestandseigenaren heeft Mint Marketing een samenwerking voor de verhuur van de adressen. Heeft u ook behoefte aan adressen voor uw online of offline marketing campagnes? Neem contact met ons op.

knvb marketing database

De KNVB is met 1,1 miljoen actieve leden de grootste sportbond van Nederland. Ze telt in totaal 3.400 verenigingen en organiseert wekelijks ruim 33.000 wedstrijden voor mannen, vrouwen, jongens en meisjes. De KNVB database beschikt over ruim 1,5 miljoen adressen van spelers, voetbal- en Oranjefans. Deze consumentenadressen zijn inzetbaar voor verschillende kanalen zoals post, telefoon en email. De database bestaat voor 87% uit jongens/mannen en voor 13% uit meisjes/vrouwen. Naast geslacht en leeftijd zijn verdere selecties mogelijk naar soort (veld- en zaalvoetbal) en duur van het lidmaatschap, vereniging en activiteiten binnen de vereniging en regio.

nationaal verhuis bestand

Het Nationaal Verhuis Bestand (NVB) is opgebouwd vanuit het online platform, dat consumenten helpt bij praktische zaken rondom verhuizen. Denk hierbij aan het doorgeven van het nieuwe adres aan alle instanties die voor jou relevant zijn, maar ook het informeren van je vrienden en familie en aan nuttige huis- en verhuistips en het doen van vergelijkingen tussen verschillende aanbieders voor o.a. energie, telecom en verzekeringen. Kortom het Nationaal Verhuis Bestand is de online verhuisassistent.

De verhuisadressen van het Nationaal Verhuis Bestand met in totaal 450.000 adressen en maandelijks een aanwas van 8.000 tot 10.000 nieuwe adressen, zijn beschikbaar voor gerichte direct mail campagnes. Het bestand is met name geschikt voor campagnes gericht op het behouden van bestaande klanten of het terugwinnen van ex-klanten. Maar kan ook ingezet worden voor de werving van nieuwe klanten.

studentenbox

De Studentenbox is een box gevuld met handige productsamples, goodies en informatie. De box is speciaal samengesteld voor studenten die nieuw zijn in de stad en voor het eerst op kamers gaan. Het bestand bestaat uit jonge mensen in de leeftijd van 18 tot en met 25 jaar en is uitermate geschikt om te communiceren via email over onderwerpen zoals loopbaanontwikkeling, vrij tijd en ontspanning, maar ook over mobiele telefonie, verzekeren (ziektekosten/woon) of het halen van een rijbewijs.