data analyse

Door inzicht te verkrijgen in uw doelgroep bent u in staat uw klanten te segmenteren en zo gerichte communicatie met uw klanten aan te gaan. Mint Marketing helpt u door middel van analyses inzicht te krijgen in uw klanten en adviseert u vervolgens hoe u het beste via welke kanalen en middelen u met deze klant kan communiceren. Deze inzichten leveren wij voor zowel offline als online gegenereerde bestanden.

consumentenprofiel

Naast het verschaffen van inzicht in uw huidige klanten of prospect kunnen wij een profiel meeleveren van ieder bestand dat wordt uitgeleverd door middel van onze profiler waardoor u nog gerichter kunt mailen, bellen of emailen. U weet vooraf exact welke consumenten u benadert en met welke 'tone of voice' u ze kunt aanspreken. Door achteraf de respons te analyseren kunnen wij uw vervolgcampagnes verder aanscherpen. Zo optimaliseren wij uw campagne.

personicx

Het segmentatiesysteem van 4orange wordt door Mint Marketing ingezet om bestanden te analyseren en te profileren. Hiermee geven wij u inzicht in uw eigen klantbestand en kunnen gericht nieuwe adresbestanden voor u selecteren op basis van het consumentenprofiel van uw klanten. Naast segmentatie op basis van Personicx kunnen wij ook een segmentatiemodel specifiek voor uw organisatie ontwikkelen.

Voorbeeld:

PERSONICX:
4K14 BUURTSUPER & SPEELPLEIN

Personicx

Jonge gezinnen waarvan het leven in het teken staat van de opvoeding van hun jonge kinderen. De ouders vallen in de leeftijdscategorie 25-50 jaar en hebben een redelijk hoog inkomen. Ze beleggen actief en hebben één of meerdere auto’s, soms een motor. Ze wonen al enige tijd in een gekochte, ruime en luxe-ingerichte gezinswoning, vaak in een stedelijke nieuwbouwwijk.