reumafonds

Het Reumafonds strijdt voor een beter leven met reuma vandaag en een wereld zonder reuma morgen. Het Reumafonds financiert hierbij het onderzoek naar reuma. Hiervoor is geld nodig!  Mint Marketing helpt het Reumafonds bij het werven van nieuwe donateurs, zodat meer geld ingezet kan worden voor het goede werk van het Reumafonds.

Sinds de start van Mint Marketing ruim vier jaar geleden, is Mint Marketing leverancier van adressen en leads voor het Reumafonds. Naast het leveren van adressenselecties voor direct mail campagnes zoals de jaarlijkse muntjesmailing verzorgt Mint Marketing ook de leadgeneratie voor het Reumafonds. Via de online Artrose Kennis Test ontvangt de consument na het invullen de testuitslag. Op deze wijze wordt de kennis over het onderwerp artrose getoetst en kan de consument extra informatie aanvragen of lid worden van de online nieuwsbrief. Mint Marketing verzorgt via haar netwerk partners de traffic richting de Artrose Kennis Test en zorgt voor een constante stroom van nieuwe deelnemers die de test invullen. Hiermee genereert het Reumafonds jaarlijks veel nieuwe inschrijvingen en donateurs.